Skip to content
Tradiso - diář pro živnostníky

Často kladené dotazy (FAQ)

Musím se do aplikace registrovat?

Ano, aplikace budete moci používat až po zaregistrování. Ale je to velmi jednoduché, stačí jen zadat Váš platný e-mail, vymyslet si heslo a nastavit zemi. To je vše, otázka pár sekund.

POZOR!
E-mail vyplňujte pečlivě. Pokud vyplníte neplatný e-mail, nebudete si moci změnit heslo a my Vás o tom nebudeme mít jak informovat. Pokud se Vám ale i tam povede zaregistrovat se pod neplatným e-mailem, tak si jej jednoduše změňte, návod najdete pod dotazem Můžu si změnit přihlašovací e-mail?

Musím používat všechny sekce aplikace?

Určitě nemusíte. Vyberte si z aplikace jen ty sekce, které potřebujete.

Musím se po každém spuštění aplikace přihlašovat?

To rozhodně ne. Přihlášení zůstáváte, dokud se sami nerozhodnete odhlásit v sekci Můj profil.

Musím si po instalaci nejdříve přepsat všechny záznamy do aplikace?

Toto není nutné. Můžete si klienty, služby a skladové položky doplňovat až při samotném vytváření návštěvy. Doporučujeme ale nastavit si alespoň všechny služby a v klidu a důkladně rozmyslet ceny, je to přece to, nebylo by profesionální měnit ceny za běhu.

Co s mou historii klientů v papírovém deníku?

Toto je bohužel práce, která se nedá nijak zautomatizovat. Pokud si chcete opsat celou historii do aplikace, připravte se, že Vám to nějaký čas zabere. Rozhodně Vám ale doporučujeme udělat to dříve, než budete mít naplněný sklad, jinak se Váš stav skladu úplně rozhází.

Dá se klientovi zavolat přímo z aplikace?

Samozřejmě ano. Můžete klientovi volat přímo ze seznamu klientů. Stačí jen potáhnout řádek klienta doprava a můžete volat, napsat SMS nebo dokonce se k němu nechat navigovat. V kartě klienta pak máte k těmto funkcím ještě navíc možnost poslat e-mail.

Musím si upravovat stav zásob skladu po každé návštěvě?

Samozřejmě že ne. Z toho by se přece jeden zbláznil. Všechno použité zboží v návštěvě se automaticky odečte ze skladu, jakmile potvrdíte, že je návštěva dokončená. A když se náhodou ukliknete, můžete návštěvu vrátit zpět do naplánovaných a všechno zboží se Vám vrátí do skladu. 

Musím vyplňovat všechny položky do každé návštěvy?

Rozhodně ne. Jediné, co je v návštěvě potřeba, je klient. Bez klienta hold návštěva nemá smysl 🙂 Zbytek je už jen na Vás.

Jak zjistím, které položky musí být vyplněné?

V celé aplikaci se objevují malé hvězdičky, které Vám v každé kartě ukáží, jaké položky je potřeba vyplnit. Kdybyste nějakou náhodou přehlédli, aplikace Vám o ní řekne. Ale žádný strach, hvězdiček je vždy jen tolik, aby vyplněné karty měly smysl. Zbytek můžete vyplnit později, jestli budete potřebovat.

Můžu si změnit přihlašovací e-mail?

Ano, je to opravdu snadné. Přihlásíte se do aplikace, přesunete se do Menu -> Můj profil -> Osobní údaje. Zde kliknete na tužtičku u řádku s e-mailem a pomocí ověření hesla si nastavíte nový e-mail.

Hlídá aplikace duplicitní telefonní čísla a e-mail u klientů?

Ano, při vytváření nového klienta Vás aplikace vždy informuje, pokud použijete již existující telefonní číslo nebo e-mail. Dá Vám vědět, kdo má stejné číslo a kdo e-mail, ale i přesto se můžete rozhodnout takový kontakt uložit. Je to prostě na Vás.   

Bude aplikace fungovat na mém Android zařízení?

Aplikaci Tradiso je možné nainstalovat na mobilní telefony a tablety s operačním systémem Android verze 4.4 KitKat nebo vyšší (API level 19 nebo vyšší). 

Nenašli jste zde to, co hledáte?

Pokud jste na stránkách nenašli odpovědi na Vaše otázky, neváhejte nás prosím kontaktovat pomocí kontaktního formuláře nebo kteréhokoliv z kontaktu ze stránky Kontakty.

Velice rádi Vám odpovíme na jakýkoliv dotaz a vyřešíme Vše, co bude potřeba.

Back To Top